یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

در دیداربا دست اندرکاران ستاد مدینه مطرح شد ؛ لزوم دوراندیشی و برنامه ریزی در کارها

279
0
حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به راهکارهای موفقیت در کارها ، برلزوم اولویت قائل شدن به دو محور دوراندیشی و برنامه ریزی در امور حج تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در جمع رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس و دست اندرکاران ستاد مدینه به راهکارهای موفقیت در کارها اشاره کرد و ازهمه بخش ها خواست تا به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به حکمت 48 نهج البلاغه "اﻟﻈﻔﺮ ﺑﺎﻟحزﻢ- ﭘﻴﺮﻭﺯﻯ و موفقیت در هرکاری ﺩﺭ ﮔﺮﻭ ﺩﻭﺭﺍﻧﺪﻳﺸﻰ ﺍﺳﺖ" از امام علی(ع) اظهار داشت: دوراندیشی و برنامه ریزی به موفقیت در کارها منجر می شود.
وی اهمیت پرهیز از روزمرگی و داشتن ابتکار و به روز بودن در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله در حج را یادآور شد و تاکید کرد: برای ایام تشریق، مدینه بعد و بازگشت زائران به ایران نوآوری داشته باشید و برنامه ریزی کنید.
در ادامه این نشست، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 60 درصد زائران حج 1403 مدینه قبل هستند، اظهار داشت: این زائران در بدو ورد به شهر پیامبر خدمات دریافت می کنند. امسال تلاش شده است که در بخش های مسکن، تغذیه و تدارکات خدمات ارتقاء یابد و به همین دلیل شاهد یک آرامش نسبی در میان زائران هستیم.
وی استفاده از حمل و نقل ریلی در حج امسال برای انتقال زائران از مدینه به مکه را موجب رضایتمندی آنان عنوان کرد و توجه به جوان گرایی ، استفاده از دانش روز و نیروهای توانمند را برای ارائه خدمات بهتر به ضیوف الرحمان را از راهکارهای مورد توجه در حج 1403 ذکر کرد.
در ادامه این نشست ،مسئولان واحدهای حمل و نقل بین شهری، تغذیه و تدارکات، اسکان، فرودگاه، حراست، رایانه، بازرسی و مرکزپزشکی حج و زیارت در مدینه از فعالیت ها و اقدامات انجام شده گزارش دادند که نماینده ولی فقیه با توجه به مطالب ارائه شده به مسئولان هربخش توصیه هایی ارائه کرد.
سرپرست حجاج ایرانی ازتوجه به جوانگرایی تقدیر کرد و گفت: به نحوی عمل شود تا زائران زحمات و تلاش دست اندرکاران را احساس کنند .
وی افزایش میزان رضایمندی زائران نسبت به سال گذشته را یک موفقیت و توفیق برای دست اندرکاران ارزیابی کرد و آن را نشاندهنده موفقیت در کارها و همراهی بهتر و بیشتر با زائران دانست.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.