دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

قلب های با ایمان و خدمت زیر آفتاب سوزان/ تشکر مسئولان حج و زیارت از نیروهای حمل و نقل درون شهری در ایستگاه جمرات +تصاویر

465
0
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از دست اندکاران حج تمتع، با حضور میدانی در ایستگاه جمرات، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی نیروهای حمل و نقل درون شهری قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حتی آفتاب ظهر خرداد ماه مکه که تا عمق جان را گرم می کند و دمای هوا را به بیش از 40 درجه می رساند هم نمی تواند یک خادم عاشق را از حرمت بازایستاند؛ این روایت نیروهای حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه است.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ، آقای سید عباس حسینی و جمعی از دست اندرکاران و مسئولان حج و زیارت امروز یکشنبه 20 خرداد ماه با حضور ایستگاه جمرات که یکی از ایستگاههای بزرگ حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه می باشد از نزدیک در جریان خدمت رسانی نیروهای حمل و نقل درون شهری قرار گرفتند و به این خادمان که با کاورها وکلاه سبزرنگ به صورت 24 ساعته به زایران خدمت رسانی می کنند خداقوت گفتند.
سبزپوشان واحد حمل و نقل درون شهری نیز نه تنها احساس خستگی در گرمای بیش از 40 درجه نداشتند بلکه شوق خدمت را بالاترین نیروی محرکه و قوت قلب در این مسیر دانستند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز از مجاهدت خادمان در حوزه حمل و نقل درون ‌شهری مکه و خدمت‌رسانی آن‌ها به ضیوف الرحمن در گرمای طاقت فرسای این ایام تقدیر کرد.
آقای جواد دانشیار، مسئول حمل و نقل درون شهری مکه نیز در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های این ایستگاه در خدمت رسانی به زائران ارائه داد و گفت: حدود 36 هزار زائر ایرانی از این ایستگاه برای تردد به مسجدالحرام استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به این که 11 خط در این ایستگاه وجود دارد گفت: اتوبوس‌های این ایستگاه زائران را به ایستگاه «باب علی» در جوار مسجدالحرام منتقل می‌کند.
در این بازدید، شماری از زائران ایرانی از خدمات شبانه روزی و تلاش های دست اندرکاران حج و زیارت قدردانی کرده و به تمامی خادمان خداقوت گفتند.
یکی از زایران که به تازگی با حمل و نقل درون شهری از حرم به ایستگاه رسیده بود خطاب به رییس سازمان حج و زیارت گفت: خدمات شایسته شما بر هیچ کس پوشیده نیست؛ طبخ غذا، اتوبوسهای حمل و نقل درون شهری، اسکان و ..... ستودنی است و انشاالله خدا اجر و منزلت به شما بدهد.
در ادامه برخی از بانوان زائر ایرانی نیز مسائل مربوط به هتل، کیفیت غذا و انتقال به حرم را با حجت‌الاسلام والمسلمین نواب و سیدعباس حسینی در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.