دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

آنچه باید زایران در خصوص حمل و نقل درون شهری بدانند؟/قسمت دوم –ایستگاههای اتوبوس در مکه برای چند روز تعطیل می شود؟

822
0
خدمات تمامی اتوبوس های حمل و نقل درون شهری در مکه مکرمه از ظهر روز پنجم ذی الحجه برای همه زایران متوقف می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ اکثر زایران حاضر در مکه مکرمه که هتل های آنها دورتر از حرم قرار دارد ،برای تردد غالبا از اتوبوس های حمل و نقل درون شهری استفاده می کنند.
بنابر قوانین کشور میزبان با توجه به نزدیک شدن موسم ایام تشریق و آماده سازی مشاعر مقدسه برای زایران کشورهای اسلامی، تردد این اتوبوس ها موقتا تعطیل می شود و خدمات تردد در مشاعر مقدسه صورت می گیرد.
بدین جهت حمل و نقل درون شهری ستاد حج جمهوری اسلامی ایران نیز از این قوانین تعیین شده مستثنی نیست و اتوبوس های حمل و نقل درون شهری که با ما قرارداد دارند نیز در زمره این برنامه قرار می گیرند.
برهمین اساس خدمات حمل و نقل درون شهری فقط تا ظهر روز پنجم ذی الحجه صورت می گیرد و از آن پس این خدمات رسانی تا روز چهاردهم ذی الحجه موقتا تعطیل خواهد شد.
ارایه خدمات و سرویس رسانی به زایران کشورمان نیز در همین مدت زمان تعطیل می شود و از روز چهاردهم به بعد نیز این خدمات رسانی از سرگرفته خواهد شد.
خدمات حمل و نقل درون شهری برای زایران کشورمان از زمان حضور نخستین زایر آغاز گردیده و تا آخرین روز حضور زایران نیز ادامه می یابد.
این خدمات رسانی به صورت شبانه روزی به زایران کشورمان انجام می گیرد و زایران نیز در نظرسنجی ها رضایت نسبی خود را از آن اعلام داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.