دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

اعلام آمادگی واحد راهنمایی حجاج در مشاعر مقدسه/توصیه جدی برای جلوگیری از گم شدن

295
0
مسئول واحد راهنمایی حج تمتع 1403 از آمادگی نیروهای این واحد برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر در مشاعر مقدسه خبر داد و توصیه کرد که برای جلوگیری از گم شدن زایران ، شماره مکتب ها به آنها اطلاع رسانی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین اژدری مسئول واحد راهنمایی حجاج در حج 1403 با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای این واحد گفت: در حال حاضر یک نفر هم گمشده نداریم و بحمدالله تمامی افراد نیاز به راهنمایی به مقصد های خود رسیدند و افراد گمشده نیز پیدا شدند.

وی افزود: طی بازه زمانی از ابتدای حج تمتع امسال تاکنون 51 هزار نفر راهنمایی شدند ؛ یک هزار 250 نفر گمشده به مقصد رسیدند و 2 هزار 350 خدمت ویلچری به زایران صورت گرفت که این مهم برای اولین بار بدین ترتیب اجرا شده است.
مسئول واحد راهنمایی تصریح کرد: نیروهای واحد راهنمایی در طول ساعات مختلف سر شیفت ها حاضر هستند و در گرمای هوا در کنار زایران حضور می یابند و به راهنمایی درست و صحیح می پردازند.
وی با اشاره به آمادگی های صورت گرفته برای ایام تشریق گفت: تمامی تمهیدات برای خدمت رسانی مطلوب در عرفات و منا اندیشیده شده است ؛ گلوگاهها شناسایی و جانمایی ها انجام گرفته تا زایران با کمترین مشکل در مسیرها تردد کنند.
اژدری در پایان از همه نیروهای واحد راهنمایی که با کاورها و کلاه زرد رنگ به فعالیت می پردازند تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.