دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

تغذیه زایران مطابق ایام تشریق و شرایط مشاعر مقدسه+تصاویر

337
0
مسئول تغذیه و تدارکات ستاد عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام کرد که تغذیه زایران کشورمان در ایام تشریق، مطابق شرایط موجود در مشاعر مقدسه می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ آقای اصغر حاجی زاده با بیان این مطلب افزود : برنامه غذایی مدون و علمی مطابق این روزها در نظر گرفته شده و نیازسنجی لازم نیز پیشتر از سوی کارشناسان تغذیه صورت گرفته است..
وی افزود : با توجه به نیاز جسمی زایران برای دریافت کالری مناسب به جهت انجام اعمال و مناسک ، سعی کرده ایم غذای سبک ، مقوی و مطابق ذائقه زایران ایرانی را تقدیم کنیم .
مسئول تغذیه و تدارکات ستاد عملیات حج با بیان اینکه مسئله بهداشت غذا در این روزها مهم می باشد،تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا در مشاعر مقدسه ، غذایی متناسب با شرایط موجود طبخ و توزیع می‌شود ؛ غذای زایران در آشپزخانه مرکزی پخت خواهد شد.
وی افزود : زایران عزیز سعی کنند با توجه به گرمای هوا و تعریق زیاد بدن ، بیش از پیش مایعات بنوشند تا از گرمازدگی جلوگیری شود.
حاجی زاده تصریح کرد: آب و یخ نیز به اندازه لازم برای زایران تامین شده است و امیدواریم زایران عزیز در سلامت کامل به اعمال و مناسک بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.