دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

سفره معنوی منا در حال جمع شدن است /عزیمت زایران به جمره بعدازظهر روز دوازدهم انجام می گیرد

3608
0
مدیرعملیات حج تمتع با بیان اینکه بخشی از زایران کشورمان بعد از نماز صبح روز دوازدهم ، رمی جمره را انجام دادند گفت :بخش دیگر زایران نیز بعدازظهر به جمرات عزیمت می کنند.
غلامرضا رضایی با اشاره به اینکه حضور زایران در مشاعر مقدسه تا غروب امروز دوازدهم ذی الحجه پایان می پذیرد گفت: سفره معنوی منا که شاید در طول عمر هر انسان یکبار نصیب او شود در حال جمع شدن است و زایران در ساعات باقیمانده بهترین بهره معنوی را کسب نمایند.
وی افزود: این لحظات تکرار شدنی نیست بنابراین بیشتری ثمره معنوی را می توان کسب کرد که امیدواریم همه زایران از این لحظات استفاده کنند.
رضایی تصریح کرد: زایران عزیز ما دلها را به اشک چشمان بشویند و بهترین ها را برای مردم ایران اسلامی و تمامی انسان ها طلب کنند چرا که اینجا بهترین سرزمین و سرزمین آرزوها می باشد.
وی افزود : هرچند دفتر امسال این سفر معنوی امروز در مشاعر مقدسه و در این مرحله بسته خواهد شد اما این سرزمین مشتاق حضور میلیون ها انسان عاشق خواهد بود.
مدیرعملیات حج تمتع امسال گفت:در حالی که زایران در حال گذراندن آخرین ساعات اقامت خود در منا هستند،شرایط لازم برای بخشی از عزیزان که صبح رمی جمره کرده اند و از عصر به هتل ها بازمی گردند، مهیا شده و اتوبوس های ترددی این تعداد از زایران را به مقصد منتقل می کند.
رضایی تصریح کرد:بخش دیگر زایران که هنوز رمی جمره روز آخر نکرده اند نیز از بعداز ظهر عازم جمرات می شوند و سپس به هتل ها منتقل می گردند.
وی افزود: این دو بخش از زایران به استثنای معذورین می باشد و این عزیزان نیز براساس مسافت مسیر و نزدیکی به هتل ها و همچنین زمان بازگشت به هتل ها عازم می گردند.
رضایی تاکید کرد: بحمدالله تاکنون شرایط مطلوبی را شاهد هستیم .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.