یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل محل اسکان زائران+تصاویر

9665
0
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت که در مکه مکرمه بسر می‌برند با حضور درمیان زائران ایرانی از نزدیک با آنان گفتگو کرده و دغدغه‌های آنان در خصوص برنامه های اجرایی و فرهنگی را شنیدند و به مسئولان و دست اندرکاران ذی ربط نکاتی را یادآورگردیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه بازدید‌های خود امروز به هتل «کدی تاور۱» رفتند و با زائران ایرانی گفتگو کردند.
در این هتل بیش از هزار و ۱۵۰ زائر از استان‌های مختلف کشور همچون اصفهان، فارس، لرستان و گلستان حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سالن غذاخوری آقایان و بانوان زائر ضمن دعا و آرزوی سلامتی برای آنان ، ابراز‌امیدواری کرد که با حجی مقبول آماده بازگشت به کشور و جمع خانواده و آشنایان باشند. زائران هم که با ذکر صلوات و عبارات خوش آمدگویی از سرپرست حجاج ایرانی و همراهان استقبال کردند در گفتگوی رو در رو با مسئولان حوزه حج و زیارت از ظرفیت هتل و غذا بطور نسبی ابراز گلایه داشتند.
این در حالی بود که شمار دیگری از زائران قدردان تلاش‌های دست اندرکاران برای فراهم کردن زمینه حضور‌شان در سرزمین وحی و خدمات ارائه شده بودند.
در این بازدید بیشتر وقت سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت به شنیدن نقطه نظرات، دغدغه‌ها و گلایه‌های زائرانی گذشت که درلابی هتل در فضایی صمیمی با آنان به گفتگو پرداختند.
لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های درمانی و بهداشتی به ویژه در منا و پس از ایام تشریق، شلوغی آسانسور، پرهیز از اسراف در سرو غذا و ضعف هماهنگی میان خادمان اجرایی و فرهنگی در برخی کاروان‌ها از جمله نکاتی بود که تعدادی از زائران با سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در میان گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم ضمن شنیدن نکات زائران، توصیه هایی به دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی ارائه و تأکید کرد که رسیدگی به این موارد به افزایش رضایتمندی زائران از خدمات ارائه شده می انجامد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.