یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدید مسئولان حج وزیارت از ایستگاه قطار در مکه مکرمه

511
0
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از ایستگاه قطار مکه مکرمه و نحوه خدمت رسانی به حجاج ایرانی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت ، آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امسال ، امروز پنجشنبه با حضور در ایستگاه قطار سریع السیر حرمین در مکه مکرمه بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند امور خدمت رسانی به حجاج که عازم مدینه منوره هستند ، قرار گرفتند.
در جریان این بازدید حجاج ایرانی از خدمات صورت گرفته و همچنین خدمات رسانی قطار سریع السیر حرمین که موجب کاهش زمان عزیمت به مکه مکرمه می شود تشکر کردند .
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و رییس سازمان حج و زیارت نیز ضمن زیارت قبول گفتن به حجاج ، برای آنها آرزوی سفری توام با سلامت و معنویت در مدینه ، نمودند.
امسال تمامی زایران مدینه قبل و مدینه بعد فاصله مدینه تا مکه و بالعکس را با قطار سریع السیر طی کردند که این خدمت رسانی بی نظیر موجب شد تا طول زمان بین دو شهر که در سنوات گذشته با اتوبوس صورت می گرفت و حدود ۹ ساعت به طول می انجامید طی زمان ۲ساعت ۲۰ دقیقه سپری شود.
دست اندرکاران حج تمتع امسال ، تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به زایران کشورمان انجام داده اند و انتقال زایران با قطار به بهترین نحو انجام گرفت . تاکنون کشورهای دیگر بدین شکل کاروانی زایران خود را با قطار منتقل کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.