یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو
با رهروان حج 1403/

بازدید مسئولان حج و زیارت از ایستگاه نقل درون شهری غزه در مکه مکرمه +تصاویر

629
0
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع، با حضور در ایستگاه حمل و نقل درون شهری غزه در مکه مکه مکرمه از روند خدمات رسانی به حجاج ایرانی بازدید کرده و به دست اندرکاران خداقوت گفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ، در روزهای گرم مکه مکرمه ، خدمات حمل و نقل درون شهری برای رفاه حال حجاج ایرانی که از محل اسکان به حرم و بالعکس منتقل می شوند، در حال انجام است.
حجاج ایرانی در طول شبانه روز می‌توانند از خدمات حمل و نقل درون شهری که توسط دست اندرکاران حج وزیارت فراهم آمده بهره مند شوند و این خدمات تا آخرین روز حضور زایران در سرزمین وحی ادامه دارد .
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، آقای سید عباس حسینی و تنی چند از دست اندرکاران حج ، روز پنجشنبه۱۴تیرماه به صورت میدانی و سرزده از خدمات در حال انجام در یکی از ایستگاه‌های حمل و نقل درون شهری بازدید کردند.
مسئولان حج وزیارت در این بازدید ضمن خداقوت و خسته نباشید به خادمان ضیوف الرحمان در این ایستگاه ، با تنی چند از زایران نیز گفتگو کردند.
زایرام کشورمان نیز ضمن خسته نباشید به دست اندرکاران حج وزیارت از خدمات صورت گرفته تشکر کردند.
خدمات حمل و نقل درون شهری یکی از اقدامات اجرایی می باشد که برای زایران در نظرگرفته شده و آنها می‌توانند برای تشرف از هتل به حرم و بالعکس از آن استفاده نمایند .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.