یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو

دیدار مدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج وزیارت

251
0
مدیرعامل بانک ملت به همراه چند تن از مدیران ومسئولان این بانک با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج وزیارت دیدار گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری ؛فرشید فرخ‌نژاد به همراه چند تن از مدیران و مسئولان بانک ملت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.
دراین دیدارکه آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت مدیر عامل بانک ملت برگزاری آرام و موفق حج را به مسئولان حوزه حج و زیارت تبریک گفت و دو طرف درباره استفاده از ظرفیت های بانک ملت و راهکارهای مناسب، برای ارائه خدمات و تسهیلات بهتر به زائران حج و عمره گفتگو کردند.
در این دیدار همچنین رئیس سازمان حج و زیارت درباره گفتگوهای انجام شده با مدیرعامل بانک ملت در ارتباط با سود مشارکت سپرده های زائران حج و عمره و تعامل و همکاری با این بانک درحوزه های نرم افزاری گزارش داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز با اشاره به انتظارات زائران و حجاج از دو بانک عامل ملت و ملی، تصریح کرد: باید به نحوی تدبیر شود تا زائرانی که برای انجام واجب خود به بانک مراجعه و سپرده گذاری کرده اند حق و حقوق شان حفظ و رضایت‌مندی آنان تامین گردد.
مدیرعامل بانک ملت هم با بیان اینکه ما امانتدار همه مشتریان هستیم، تصریح کرد: ما نیز دغدغه داریم به نحوی در چارچوب عقود شرعی و قانونی عمل کنیم که مدیون هیچ بخشی نشویم.
وی به برخی اتفاقات در کشور از جمله تورم موجود اشاره و درعین حال تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد تلاش داریم با نیت خیرخواهانه در خدمت مجموعه حج و زیارت و زائران باشیم و در حوزه فناوری نیز آمادگی برای همکاری با این مجموعه وجود دارد.
سرپرست حجاج ایرانی درپایان لزوم شناسایی راهکارهای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف درمجموعه حج و زیارت و بانک را یادآور شد و گفت: مردم ایران انصافا شایسته خدمتگزاری هستند و بانک برای ارائه خدمات به زائران می تواند بیشتر نقش آفرین باشد و با همکاری متقابل بین سازمان حج و بانک ملت سطح رضایتمندی زائران افزایش یابد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.