ﺳﻪشنبه, 27 شهریور 1403
جستجو

جزییاتی از چگونگی فعالیت خادمان افتخاری در اربعین حسینی/خدمت رسانی شبانه روزی به زایران

619
0

خادمان افتخاری در واحد راهنمایی امور زایران و گمشدگان در موسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی در ایستگاههای تعیین شده مستقر هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ از میان دو هزار نفر کارگزاران حج وزیارت که برای خدمت افتخاری در واحد راهنمایی امور زایران و گمشدگان نام نویسی کرده بودند حدود نیمی افراد برای موسم اربعین حسینی انتخاب شده و عازم ایستگاههای تعیین شده گردیده اند.
در این میان ۷۰۰نفر از خادمان افتخاری در شهرهای کربلا ،نجف، کاظمین ، سامرا، سید محمد و مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا مستقر هستند و ۳۰۰ نفر نیز در مرزهای شش گانه حضور خواهند داشت.
طی روزهای گذشته و با عزیمت خیل عاشقان اربعین حسینی به عتبات عالیات فعالیت این خادمان افتخاری رفته رفته آغاز شده و در حال حاضر تمامی عزیزان در عراق و مرزهای شش گانه حضور دارند.
تا عصر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه تقریبا تمامی ایستگاهها راه اندازی شده و معدود ایستگاههای باقیمانده نیز طی ساعات آتی برقرار می شود.
امسال در موسم اربعین حسینی خدمت رسانی واحد راهنمایی امور زایران و گمشدگان به صورت ۲۴ ساعتها انجام می‌پذیرد و قوت قلبی برای زایران خواهد بود.
در اربعین امسال ۱۲۰ هزار نفر ساعت شیفت از سوی خادمان مدنظر قرار دارد و این افراد با نقشه های تعیین شده و همچنین با راه اندازی اپلیکیشن همیار اربعین به راهنمایی زوار می‌پردازند .
توصیه می شود که زایران عزیز حتما اپلیکیشن همیار اربعین سازمان حج و زیارت را که قابلیت های متفاوتی دارد، نصب نمایند.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.