ﺳﻪشنبه, 27 شهریور 1403
جستجو

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

972
0
سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت در پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، آنها را اسوه صبر ، ایمان و دلاوری دانست.
متن پیام سید عباس حسینی به این شرح است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ "
. بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز و افتخارآفرین به آغوش میهن اسلامی است.تقارن سالروز این بازگشت غرورآفرین با عاشورای حسینی یادآور تأسی آزادگان عزیز به اسرای کربلا و مقاومت و پایداری آنها در مقابل ظلم و جور است. بی گمان بازگشت آزادگان ارجمند و رهایی آنان از اردوگاه های رژیم بعث عراق برای ملت مبارز و همیشه در صحنه ما یکی از مهمترین و خوشایندترین رویدادهای سال شصت و نه بود.
واقعه به یادماندنی بازگشت آزادگان غیور و سرافراز در واقع نمود دیگری از پیروزی ملت شریف ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس بود. مقام معظم رهبری در اینخصوص فرمودند « آزادگان، آزموده‌ترین فرزندان این ملتند. آزادگان، شایسته‌ترین افراد براى دفاع از انقلاب و نظام جمهورى اسلامیند» .
به یقین آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره بزرگی و بزرگ منشی آنها در خاطره ها و تاریخ  این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.
اینجانب ، این روز عزیز را خدمت آزادگان سرافراز کشور علی الخصوص همکاران آزاده تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامت و موفقیت عزیزان را خواستارم.
سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.