جمعه, 30 شهریور 1403
جستجو

پیام به مناسبت هفته دولت

188
0
متن پیام روابط عمومی سازمان حج وزیارت به مناسبت هفته دولت به شرح ذیل می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز شهادت شهیدان عزیز و والامقام رجایی و باهنر، سرفصل اهتمام به تلاش ها و مساعی دولتمردانی شد که پایبند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در کسوت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصورت شبانه روزی مجاهدت می کنند و در تداوم مسیر این شهیدان؛ جان خویش را در کف اخلاص در این ره گذاشته و می گذارند، دولت هایی که با پیروی از فرامین امامین انقلاب، دستاوردهای درخشانی را برجای نهادند و گستره خدمت را تا دورترین نقاط میهن اسلامی وسعت دادند.
امروز یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت بویژه شهید جمهور، یادآور انسان های بزرگی است که آئین زیبای با مردم و برای مردم بودن را در سایه سیره کاری خود معنا کردند. این نام ها و آموزه های بزرگ برای همیشه در صفحه زرین تاریخ خدمتگزاری ایران اسلامی ماندگار و جاودان خواهد ماند.
و امروز در دولت وفاق ملی نیز با پایبندی به آرمان های امام شهیدان، شهیدان والامقام و منویات و رهبری های خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور تداوم دارد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان سازمان حج وزیارت تهنیت می گوییم و برای دولتمردان دولت چهاردهم آرزوی‌ موفقیت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم را داریم .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.