دوشنبه, 26 شهریور 1403
جستجو
رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

آغاز ثبت نام متقاضیان تشرف عمره از امروز 17 شهریور/جزییات طول مدت اقامت در سرزمین وحی

18228
0
رییس سازمان حج و زیارت خبرداد که ثبت نام متقاضیان تشرف عمره از امروز 17 شهریور ماه آغاز شده و براساس جدول زمانبندی در حال انجام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی با اعلام این مطلب گفت: براساس برنامه ریزی ها برای روز نخست دو استان کردستان و کرمانشاه پیش بینی شده بود که متقاضیان با مراجعه به درگاه ثبت نامی سازمان حج و زیارت سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانیMY.HAJ.IR اقدام کرده اند.
وی افزود: روند ثبت نام براساس جداول زمانبندی تعیین شده در حال انجام است و متقاضیان می توانند مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.
حسینی تصریح کرد: در این مرحله از دارندگان قبوض ودیعه گذاری عمره که سال 87 ثبت نام کرده اند (از اولویت یک تا 180 ) دعوت به عمل آورده ایم تا با مراجعه به تارنمای سازمان به آدرس haj.ir و ورود به سامانه پنجره واحد به آدرس MY.HAJ.IR بعد از تکمیل اطلاعات و طی مراحل ، در کاروان های استان ثبت نام کنند.
وی با اشاره به گروههای قیمتی درنظر گرفته شده گفت: گروههای قیمتی بسته به درجه و نوع هتل متفاوت می باشد و از 43 میلیون و 200 هزار تومان تا 46 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان حج و زیارت طول مدت سفر را 10 روز اعلام کرد و گفت: زایران کشورمان 5 روز در مدینه النبی و 5 روزدر مکه مکرمه حضور خواهند داشت.
گفتنی است طبق اطلاعیه سازمان حج وزیارت ثبت نام به ترتیب جدول به شرح ذیل است که :
مرحله اول) شنبه1403/06/17 شامل استان های: کردستان – کرمانشاه
مرحله دوم) یکشنبه1403/06/18 شامل استان های: اصفهان - تهران – خراسان رضوی– فارس – قم – البرز – مازندران- خراسان شمالی - خراسان جنوبی - مرکزی - همدان- قزوین - کاشان - آذربایجان شرقی-
مرحله سوم) سه‌شنبه1403/06/20 شامل استان های: گلستان – چهارمحال و بختیاری – گیلان – سمنان- لرستان – ایلام – زنجان – کهکیلویه و بویراحمد - اردبیل – آذربایجان غربی
مرحله چهارم) یکشنبه1403/07/01 شامل استان های: یزد – کرمان – سیستان و بلوچستان – بوشهر – هرمزگان – خوزستان
همچنین اعزام زایران به ترتیب زیر می باشد:
نوبت اول: اعزام زائرین از تاریخ1403/06/28 لغایت 1403/09/30
نوبت دوم: اعزام زائرین از تاریخ1403/10/01 تا پایان موسم عمره (تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد).
ج) نحوه ثبت نام و مدارک لازم:
- مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانیMY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات-
تشکیل گروه‌ در صورت همراهی خانواده و بستگان-
انتخاب کاروان مورد نظر و واریز وجه به صورت برخط- مراجعه به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) و تحویل مدارک و قطعی نمودن سفر.
* توجه:
فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک (قید شده در برگه رزرواسیون) به دفتر زیارتی منتخب 48 ساعت می باشد.
در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت نام بعمل آمده بطور سیستمی لغو خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.