پنجشنبه, 29 شهریور 1403
جستجو

امروز اهتمام کشورهای اسلامی به موضوع کشتارمردم بی گناه غزه یک ضرورت دینی است

119
0
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگرصهیونیستی، اهتمام کشورهای اسلامی به موضوع کشتار مردم بی دفاع غزه را یک ضرورت دینی خواند و گفت: این روزها سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در میان مردم خود و در مقابل چشم جهانیان ذلیل و زبون شده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج وزیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب که صبح امروز در جمع تعدادی از کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت در پایان مراسم پرفیض زیارت پیامبراعظم از راه دور سخن میگفت با تبریک ایام هفته وحدت ، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای فاجعه منا در دوم مهر سال 1394 و حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام را گرامیداشت و به بیان ویژگی ها و خصایص اخلاقی رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (س) پرداخت.

وی گفت: آیات مختلفی از کلام الله مجید ، مظهر صفات ناب پیامبر رحمت است که در خصوص ویژگی های اخلاقی و رفتاری آن حضرت بیان شده است.

وی با بیان اینکه طبق آیات و روایات، هر سختی و رنجی برای مسلمانان موجب ناراحتی پیامبر عزیز است، گفت: برای ایشان سخت است که ببینند جمعی از مسلمانان این گونه در غزه و فلسطین قتل عام می شوند ؛ افرادی که آیات کلام الله مجید را زمزمه می کنند و حتی در میان آنها حافظ قرآن وجود دارد به طرز وحشیانه ای از سوی ظالمان به خاک و خون کشیده می شوند. ما در مشاهده چنین صحنه هایی طاقت نمی آوریم و این برای همه به ویژه پیامبر رحمت دردناک تر است و موجب غصه و اندوه آن حضرت می باشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با بیان اینکه ضروری است مسلمانان و پیروان حضرت ختمی مرتبت با هم در مقابل این وحشی گری متحد شوند، گفت: اگر کشورها و امت اسلامی به صورت هماهنگ و دست در دست هم بودند و برخی نیز منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح نمی دادند امروز شاهد چنین اتفاقات ناگواری نبودیم .

حجت الاسلام والمسلمین نواب تاکید کرد: مسلمانان نباید هیچ گونه کمکی را در مسیر قربانی شدن و کشتار هم کیشان خود انجام دهند بلکه همه باید با اتحاد و همدلی جلوی عملکرد وقیحانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را بگیریم .

وی افزود : در این ایام که همه مسلمین باید به سرور بپردازند ، درد و غم مردم بیگناه و مظلوم غزه ، مانع چنین رویکردی است ؛ برای موفقیت و پیروزی این مردم در مقابل رژیم صهیونیستی و همدستانش دعا می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه ارتش دشمن و سران استکبار جهانی در مقابل دفاع مردم غزه مستأصل شده اند، تصریح کرد: تمام کفر برای نابودی غزه دست به کار شد اما نتیجه گیری شان غلط بود چرا که با چنین عملکرد وحشیانه ای، مردم دنیا و حتی خود صهیونیست ها از این رویکرد جنایتکارانه گریزان هستند و عملکرد مستکبران را زیر سوال می برند .

وی گفت: بدترین فرد و پست ترین رژیم ، نتانیاهو و رژیم اشغالگر صهیونیستی است که بی شک در مقابل مردم خود و چشم جهانیان ، ذلیل و زبون شده اند و پیروزی با مومنین است .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.