نشست معاونت امور عتبات سازمان حج و زیارت به دعوت اداره کل برنامه ریزی اسکان، تغذیه و تدارکات عتبات عالیات با حضور معاون عتبات عالیات ، مدیرکل اسکان، تغذیه و تدارکات ، مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق و تنی چند از دست اندرکاران معاونت عتبات با مدیران شرکت های سیاحه عراقی به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار ایرانی در راستای خدمات مطلوب اسکان ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای حمید رضا محمدی در ابتدای این نشست، گفتگوی مطلوب و رودررو به جهت همکاری هرچه بهتر برای خدمت رسانی مطلوب تر را مهم دانست .
وی افزود: ما و شما در واقع مجموعه ای هستیم که می خواهیم بهترین خدمات را به زوار عتبات عالیات ارایه دهیم و دراین راستا به بررسی خدمات و اسیب شناسی آن می پردازیم تا به صورت مستمر نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع نماییم.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به بررسی وضعیت کمی و کیفی 200 هتل خدمت رسان به زوار در عراق گفت: این هتل ها را از لحاظ خدمت رسانی به زوار ایرانی مورد بررسی قرار داده ایم و آنها را درجه بندی کرده ایم تا به لحاظ قیمتی و کیفی مورد توجه باشند.
به گفته وی هتل ها باید دررقابت با یکدیگر مبادرت به ارتقای خدمات نمایند تا زایران نیز از خدمات اسکان رضایت خود را ابراز نمایند.
آقای مرتضی اسدزاده مدیر کل اسکان ، تغذیه و تدارکات نیز در این نشست هم اندیشی تاکید کرد: از این پس مجموع هتل های طرف قرار داد را به صورت دوره ای مورد ارزیابی و امتیاز بندی
کامل قرار می دهیم تا شاهد کاهش کیفیت در این حوزه نباشیم.
مرتضی اسدزاده مدیرکل اسکان عتبات همچنین به توضیح در خصوص خدمات اسکان پرداخت و به تبیین ارزیابی های انجام شده اشاره کرد .
وی نیز بر ضرورت رعایت استانداردها در خدمات هتلی اشاره کرد و گفت: ارزیابی های هتل ها به صورت مستمر انجام می گیرد تا شاهد ارتقا کیفیت خدمات رسانی باشیم.
در ادامه این نشست هم اندیشی آقای حسین نیک روش مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق تصریح کرد: 90 درصد بزرگواران حاضر در نشست ، بار خدمات رسانی را در عراق به دوش می کشند که امیدواریم این تعامل دو سویه که از گذشته نیز وجود داشته بیشتر شود تا شاهد رشد خدمات رسانی باشیم.
درادامه این جلسه کارشناسان و همچنین مسئولان شرکت های سیاحه عراق به ارزیابی های صورت گرفته اشاره کرده و نظرات خود را بامعاون عتبات وسایر دست اندرکاران مطرح کردند.