یکشنبه, 30 دی 1403
جستجو
رئیس سازمان حج وزیارت:

نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم

3638
0
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایت نسبی معتمرین ایرانی از خدمات اجرایی گفت: تاکید ما رفع نیازمندی ها، کاهش دغدغه ها و بهبود مستمر خدمات است و نباید در تلاش برای ارتقاء خدمات به زائران هیچ سقفی قائل باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛علیرضا بیات در نشست صمیمی با مدیران کاروان ها در مدینه منوره با بیان اینکه راه اندازی سفر عمره مفرده بعد از حدود ۱۰ سال تعطیلی با فراز و نشیب هایی در ابعاد اجرایی همراه بوده است گفت : بحمدالله خدمات در حوزه های مختلف به خوبی در حال انجام است اما باید به صورت مستمر بدنبال بهبود خدمات رسانی باشیم .
وی افزود: زائران کشورمان پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه به سر می برند که سعی شده تا خدمات مطلوبی از سوی خادمان و دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی صورت گیرد و با عنایت خداوند شاهد رضایت حداکثری هستیم .
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مسائل مطرح شده در حوزه پروازهای زائران و همچنین تشرف به روضه منوره و سایر نیازمندی ها گفت: برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما سعی کرده ایم تا دغدغه ها کاسته شود و همچنین با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت کشور میزبان تسهیل خدمات در حوزه های مختلف نیز ان شاالله صورت می‌گیرد .

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.