شنبه, 04 اسفند 1403
جستجو
ارزیابی هتل های عتبات در آستانه سفرهای نوروزی؛

هر هتلی که رضایتمندی زائران را جلب نکند از چرخه خدمت‌ رسانی حذف می شود

2866
0

در آستانه ثبت نام سفرهای نوروزی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تعدادی هتل های شهر نجف بازدید کرد و روند کیفیت اسکان و غذای زائران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مرتضی آقایی از روند ارائه خدمات در هتل های مختلف شهر نجف و به ویژه هتل هایی که زائران ایرانی در آن اسکان می یابند بازدید کرد.

معاون عتبات در این بازدیدها تاکید کرد که هتل های کم کیفیت و فاقد خدمات رسانی مناسب قطعا از چرخه خدمت خارج شوند و در خصوص حقوق زائران تعارف نداریم.

آقایی با اشاره به توسعه کمی و کیفی هتل‌های عراق در سال‌های اخیر تصریح کرد: بسیاری از زائران فقط یکبار شاید در طول عمر خود به این سفر زیارتی مشرف شوند بنابراین می بایست خدمات مطلوب و شایسته ارائه شود و قراردادهای جدید ما با هتل‌هایی خواهد بود که حداکثر استانداردهای مدنظر سازمان و رضایت‌مندی هموطنان را در ارزیابی‌ها داشته باشد.

گفتی است در حال حاضر بیش از ۵ هزار زائر ایرانی در کاروان های تحت نظارت سازمان حج وزیارت در نجف اشرف حضور دارند و در روزهای آتی نیز ریاست سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روند خدمت رسانی در عتبات عالیات بازدید خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.