یکشنبه, 18 شهریور 1403
جستجو

فراخوان خادمان افتخاری اربعین تا چه زمانی ادامه دارد؟/چه تعداد در سامانه نام نویسی کرده اند؟

2717
0
فراخوان خادمان افتخاری برای واحد امور راهنمایان و گمشدگان ستاد اربعین حسینی تا روز دهم مرداد ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سازمان حج و زیارت که در ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه ثبت نام و اعزام و همچنین امور راهنمایی زایران و گمشدگان را عهده دار است برای اربعین حسینی 1403 برنامه ریزی های لازم را انجام داده و کار ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح در حال انجام می باشد .
همچنین سازمان حج و زیارت در خصوص بهره مندی از خدمات خالصانه متقاضیان خدمت رسانی به زوار در واحد امور راهنمایان و و گمشدگان نیز اقداماتی را انجام داده است .
فراخوان خادمان افتخاری که از 17 تیرماه آغاز شده و تا 10 مرداد ماه ادامه دارد یکی از آن اقداماتی می باشد که در جهت مشارکت متقاضیان خدمت رسانی صورت گرفته است.
متقاضیان که جزو نیروهای خدوم کارگزار در سراسر کشور می باشند می بایست دارای شاخص های مدنظر به جهت توانمندی و سلامت جسمانی باشند و برای نام نویسی به سامانه کارگزاران kargozaran.haj.ir مراجعه نمایند.
در همین خصوص بعد از اتمام مهلت نام نویسی ، مدیران حج و زیارت استانها نسبت به احراز صلاحیت و انتخاب متقاضیان اقدام می نمایند.
طی بازه زمانی تعیین شده تا پایان وقت روز گذشته حدود یک هزار و 500 نفر در سامانه کارگزاران نام نویسی کرده اند.
براساس دستورالعمل ها و برنامه ریزی ها و هماهنگی ها با ستاد مرکزی اربعین حسینی ، خادمان افتخاری به عنوان واحد راهنمایی زایران و گمشدگان در شهرهای زیارتی عراق، مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و سایر نقاطی که زایران عزیز کشورمان حضور دارند به فعالیت می پردازند و محل ماموریت انها مشخص می شود.
مدت زمان حضور نیروهای واحد راهنمایان و گمشدگان نیز حدود 25 روز خواهد بود و این خدمت رسانی تا تاریخ 25 ماه صفر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.