1. تا چه میزان از در دسترس بودن دفاتر خدمات زیارتی رضایت دارید؟
|
2. نحوه اطلاع رسانی، اخبار و دستورالعمل های سامانه جامع کارگزاران را تا چه میزان به موقع و موثر ارزیابی می کنید؟
|
3. تا چه میزان از نحوه و نوع برگزاری آزمون ها و مصاحبه های برگزار شده عوامل اجرایی رضایت دارید؟
|
4. تا چه میزان از دوره های آموزشی برگزار شده در زمینه عوامل اجرایی رضایت دارید؟
|
5. تا چه میزان خدمات برخط سامانه جامع کارگزاران منجر به کاهش مراجعات حضوری شما شده است؟
|
6. تا چه میزان از نحوه جذب و ارتقا و بکارگماری کارگزاران رضایت دارید؟
|
7. چقدر قوانین و آییننامه های ابلاغی در حوزه کارگزاران حج و زیارت را شفاف و عدالت محور ارزیابی می کنید؟
|
8. تا چه حد در انتخاب عوامل شایستگی افراد مدنظر قرار می گیرد؟
|
9. تا چه میزان ضوابط تشویق و تنبیه را در توسعه و انگیزه افراد موثر می دانید؟
|
10. تا چه میزان امور مربوط به خود را با سامانه جامع کارگزاران انجام می دهید؟
|